diumenge, 17 d’octubre del 2010

El poeta bibliotecari


"M’estava a casa plàcidament assegut escrivint Jill quan el Ministeri de treball em va escriure per preguntar-me, amb molta cortesia, què feia exactament. Això em va espantar i vaig agafar el Birmingham Post i vaig veure que un ajuntament buscava un bibliotecari. Vaig demanar la plaça i me la van donar. Però ara, mirant enrere, veig que va ser una elecció inspirada. La professió de bibliotecari fa per mi –m’agrada l’atmosfera de les biblioteques- i té la barreja justa d’interès acadèmic i administració que s’adiu amb els meus talents particulars, tal com són. Sempre he pensat que una feina fixa no era mala cosa per a un poeta."

("A voice for our time", entrevista de Miriam Groos a The Observer )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada